Faktura för bredband

Det är uppenbarligen så att vår leverantör av bredbandstjänster på Mjölkön har administrativa problem. Somliga har fått fakturor för bredbandstjänster som omfattar den period som vi redan betalt i vårt treårsavtal. Kontakta leverantören för rättelse.
Styrelsen

4 tankar kring ”Faktura för bredband

  1. Anci Hammarberg

    Vi är en av de drabbade. Vi ringer och ringer men får aldrig svar. Vi har mailat men får inte svar på där heller. Fick nu en faktura till! Är det ngn som har tips på hur man ska få tag på företaget?

    Mvh Anci Hammarberg

    Svara
    1. Per Arnesjö

      Hej Anci och andra drabbade,
      Jag försöker via företagsledningen imorgon.
      Mvh
      Per (070-5238028)
      (som deltog vid framtagning av vårt tre-åriga avtal.)

      Svara
  2. Per Arnesjö

    Meddelande från VD Robert Carenfeldt på IP Österåker:

    Hej!
    Jag beklagar att vissa fastighetsägare fått felaktiga fakturor.
    De fastighetsägare som tecknade det nya avtalet 2020 ska givetvis inte betala felaktigt utskickade fakturor. Fakturor kommer krediteras och inga fakturor går vidare till inkasso.
    Vi är medvetna om detta problem och ber om ursäkt för detta.

    Även om vi har svårt att svara i telefon så är det viktigt att enskild fastighetsägare maila in sitt ärende via:
    https://ip-osteraker.se/kontakta Vi har noterat ett 10-tal ärenden och dessa kommer jobbas av så fort vi hinner.
    Mitt budskap är att de som har nytt avtal inte behöver bry sig om felaktiga fakturor!

    (Däremot så gäller dessa fakturor för de fastighetsägare som inte valde att teckna nytt avtal 2020.
    Dessa fastighetsägare har då fått dessa fakturor retroaktivt och sedan ny månadsfaktura för att fortsätta vara kund. Då gäller vanligt listpris för 100/100 tjänst.)

    Mvh
    Robert Carenfeldt

    Svara

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.