Årsmöte med Mjölkö Samfällighetsförening 2021

Nuvarande restriktioner i samhället med anledning av pandemin gör det omöjligt att hålla ett stadgeenligt årsmöte med Mjölkö Samfällighetsförening. Efter att ha tagit del av vad juridisk expertis rekommenderar skjuts årsmötet upp till att det kan hållas på traditionellt sätt med iakttagande av då ev rådande restriktioner i samhället.
Handlingarna till årsmötet kommer att sändas ut under mars månad för att behandlas på det kommande årsmötet. Kallelse till det senarelagda årsmötet kommer att skickas ut via post senast 14 dagar före aktuellt mötesdatum.

5 tankar kring ”Årsmöte med Mjölkö Samfällighetsförening 2021

1. Birgitta Igelström

Hej Styrelsen!
    Då det säkert är fler än vi som delar vår fastighet med andra så vore det tacksam om ni kunde lägga ut på hemsidan de avgifter som ska betalas under våren. I vårt fall så är det vår dotter som fått info per post men jag skulle i dessa pandemitider uppskatta att få ta del av detta på hemsidan. Vi har däremot inte Facebook.

2. Åsa Heijne

Hej Styrelsen,

Det är utmärkt att protokollen från årsmötena läggs ut på hemsidan. Vore det möjligt att också bilägga balans och resultaträkning till protokollen?

3. Pär Waldelius

Finns det fortfarande möjlighet att lämna motioner till den uppskjutna stämman? Om så är fallet, när kommer sista dag för inlämning bli ?

1. mjolkon.se Inläggsförfattare

Motionstiden för årets föreningsmöte har gått ut och handlingarna är utsända så fler motioner kan inte behandlats.
      /Styrelsen

4. Patrik Broms

Vi har inte fått dessa handlingar, vår pappa gick bort på julafton och vi är nu tre delägare, ingen av oss har fått detta, jag har mailat Gösta, men får inga handlingar, hur löser vi detta!? Vi kan inte betala det vi inte vet och vi kan inte godkänna en stämma vi inte blivit kallade till !